fredag 13 november 2009

13 november

Min tandläkare var väldigt snäll, inge skäll utan hon förstod att jag hade det jobbigt med att komma ihåg att använda den varje natt, så vi kom överrens om att jag ska få "en tråd" bakom tänderna som ska hålla dom på plats. Det duger för mig i alla fall, nu slipper jag hålla på och bråka med den där plastskiten. Men hon sa även att jag varit duktig på att använda den? Det hade tydligen förbättrats mycket.


Idag är det fredag, gud så skönt att sluta 11 på en fredag!! Trots tandläkarbesöket är jag nöjd över dagen. Gick på stan med Sanna M,Fanni,Carolinn, Sanna K, Rasmus och Sofie. Köpte ett linne och ett par skor. Dock inga skor för vintern. Ett par billiga svarta tygskor från HM, mami tycker det var ett onödigt köp, men det är ju ändå mina pengar så. Mohahah, ägd mamma!

Inga kommentarer: