tisdag 3 november 2009

3 november


Okej, jag vet att jag tjatat mycket om mitt rum, men det är ju bara så fint. Jag vill bara att alla ska veta det. Så... nu vet ni det!

Denna dag sov jag lätt bort, vaknade där vid halv fem ungefär, och då var det middag. (Jag äter bara en gång om dagen numera, men jag är ändå inte hungrig, det är något som är fel!!) Efter det så drog jag på mig målarkläderna och målade ännu ett varv på mitt fina rum. Så nu snart får jag flytta in. Förhoppningsvis till helgen.

Jag kommer nog inte att fara till skolan något i veckan, inte som det känns just nu i alla fall. Men man vet ju aldrig, det kanske sker ett mirakel. Jag lovar att det kommer att hända bara för att jag spanskaprov.

Nu ska jag se på en film: Natt på museet 2. Mami har nämligen hyrt den åt mig och Wilma så vi ska ha något att göra när vi är hemma. Det blir ju faktiskt ganska långtråkigt att bara sitta inne och inte göra något alls.

Visst, jag har läxor att göra, men det gör det bara ännu tråkigare så det orkar jag inte med. Jag måste läsa, men jag läser fel bok. Jag kan inte slita mig från den. Jag har snart läst ut den, men hur ska jag orka och famförallt hinna läsa ut en bok till veckan/nästa vecka? Skola är inte vad jag behöver just nu, verkligen inte. Jag vill ha sommar, älskade sommar. Jag vill vara med min bror och mina systrar.

Plus att jag saknar min klass!
i know u miss me 2!


2 kommentarer:

Kråkan sa...

Det är ju lyx att ha läsa en bok som läxa! Vad är det ni ska läsa och vad är det du (hellre) läser just nu säger du?

Lina sa...

Kanske det, men inte när man inte vill läsa den!
Vi ska läsa "Ett annat sätt att vara ung" Med Per Nilsson.
Jag har läst Mötley crües The Dirt, men jag är klar med den nu!